Were Di Roemenië i.s.m. Jacob's Well

Een dagje naar het zwembad

Vandaag is de laatste dag van het kamp. Ellen zei dat het 36 graden zou worden. Na ons lekkere ontbijtje met een chocomel in plaats van thee voor de verandering, gingen we met z'n allen richting het zwembad. Toen we er kwamen, hoorden we dat het zwembad toch gesloten is omdat er gisteren een feest was en het er behoorlijk vies werd. Met teleurgestelde blikken liepen we weer terug richting het kampterrein.

Ellen heeft twee mini-zwembadjes tevoorschijn gehaald, en we begonnen de zwembadjes te vullen met water uit onze kamer. Hierdoor kregen we er wat haters bij! De 'dokters' van het kamp, vonden het niet leuk dat het hele gebouw nat werd, maar omdat we Nederlands zijn, deden we alsof we niet wisten wat ze bedoelden.

Na wat improvisatie met water en zonnen, gingen we lunchen. We kregen twee keer soep. Ofja... een keer was het kippensoep, maar het tweede gerecht hoorde eigenlijk geen soep te zijn. Het was een blikkip (die ook in de soep zat) met wat erwtjes en VEEL saus, waardoor het een soep werd. Als dessert kregen we een brownie!

Na het lunchen hebben we lekker siesta gehouden. Een aantal van ons besloot om verder te bakken en anderen besloten om lekker het in bedje te duiken! Toen iedereen wakker werd, was het tijd om ons voor te bereiden voor talentenshow! Wij kozen voor de cupsong die elke dag gedaan wordt! Merel heeft ook nog 'Love you more' met begeleiding van Jan op de melodica gezongen. (Hiervoor moest hij eerst zijn kauwgom op het podium plakken waar later wat meisjes op gingen zitten).

Na de talentenshow hebben we 'lekker' gegeten... we kregen weer een tomaat en een veel te zoute kaas. Daarna kregen we wat augurkjes, stukje vlees en plakbehang (natte rijstpap waarmee later Jan door Lotte werd aangevallen). Als dessert kregen we de lekkerste bananen die er bestaan! Na het avondeten gingen we inpakken... en vervolgens kregen we kampvuur. Er werd weer met kinderen gegooid en gespeeld! Een aantal heeft wat traantjes losgelaten. Nadat we iedereen 100.000 kusjes hebben gegeven hebben we met z'n allen 4 zakken chips, acht milkarepen en drie flessen drinken naar binnen gewerkt om ons verdriet weg te werken!

Julia